środa, 9 grudnia 2015

Domowe ćwiczenia na super pośladki .

Hej:) Dawno mnie tu nie było. Ani na tym, ani na drugim blogu, niestety nie miałam siły psychicznej jakoś się udzielać co nie znaczy, że nic ze sobą nie robię . Robię i to dużo: mam rozpisaną dietę, ćwiczenia i nawet dla odmiany od domowych treningów pochodziłam 2 miesiące na siłownię. Myślę, że teraz posty powinny pojawiać się częściej,pokażę Wam jak mam ułożoną dietę i co ćwiczę.


Dziś właśnie skończyłam trening i skoncentrowałam się głównie na pośladkach. Dążę do fajnych, jędrnych i okrąglutkich pośladków i choć teraz moja pupa już nie jest tak jak kiedyś płaska jak naleśnik to jeszcze nad nią pracuję ...


Mój dzisiejszy zestaw

5 rund po 20 powtórzeń
1. Squats- czyli przysiady. Myślę, że ćwiczenie znane, trzeba uważać by kolanka nie wychodziły za linię palców i trzymać proste plecy. Ja robiłam z z hantlą 5kg.
2. Side leg ralses. Robimy przysiad i wykop nogą prostą w bok i znów przysiad i wykop drugą nogą w bok- to jest jedno powtórzenie.
3. Bridges- czyli mostek . Wypchnięcia bioder w leżeniu na plecach( ja robiłam z obciążeniem 5kg)
4. Donkey kicks- kopnięcia osła. W klęku zginamy nogę pod kątem 90 stopni i robimy wykopy do góry. 20 na każdą nogę.
5. Jumping squats- czyli przysiady z wyskokiem. Tutaj nie ma co tłumaczyć.


Ja dodatkowo zrobiłam jeszcze zestawik na brzuch, który również pokażę przy okazji i T25 Speed 3.0 z Shaunem T.Ten program na pośladki jest naprawdę efektywny, ale i szybki oraz nieskomplikowany i do zrobienia w domu.

Pozdrawiam

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i zachęcam do obserwacji