piątek, 20 marca 2015

Kilka słów o mnie




Cześć:)


Mam na imię Monika, 36 lat, bardzo lubię sport, jestem zafascynowana tym jak można za pomocą odpowiednich narzędzi zmieniać swoje ciało i siebie. Nie jestem perfekcyjna, ani nigdy nie będę, ale z dnia na dzień staram się być lepszą wersją siebie. W dbaniu o sylwetkę i zdrowie zawsze można coś zmieniać i ulepszać, ten proces nigdy się nie kończy.  Założyłam tego bloga, żeby dzielić się z Wami moimi postępami w dbaniu o piękne ciało, jadłospisami, planami i ciekawostkami treningowymi i żywieniowymi i wszystkim tym co wiem na ten temat.


Oto ja :) 



I obecna sylwetka :)




Jest nad czym pracować. Jak każdy chciałabym tu i ówdzie mniej, a gdzie indziej wiecej. Mam nadzieję, że będziemy sobie pomagać, dzielić się spostrzeżeniami i fajnie spędać czas......Nie tylko treningi i jedzenie wpływają na nas.....Zadbamy też o piękną duszę :)

Pozdrawiam 
Monika

3 komentarze:

  1. chciałabym tak wyglądać w Twoim wieku :) (bez urazy oczywiście) 3mam kciuki za postępy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że wszystko jest do zrobienia tylko zawsze wymaga pracy i cierpliwości :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetna forma! :) A skoro nad nią pracujesz, to będzie torpeda! Tak trzymać! :) Będziesz naszą polską Ląurą Harris. :)

    OdpowiedzUsuń

serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i zachęcam do obserwacji